Boxing Hideout
http://www.boxinghideout.com/

2018 NFL Season
http://www.boxinghideout.com/viewtopic.php?f=4&t=3949
Page 17 of 63

Author:  Austin_3:16 [ Fri Sep 14, 2018 1:48 pm ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

Marvin lewis has to have blackmail photos of the owner or some shit. Only explanation for him having a job.


Marvin Lewis has one record that will NEVER be broken.

Author:  Icecold323 [ Fri Sep 14, 2018 4:16 pm ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

Marcus Peters fined 13k for grabbing his crotch lmao. that shit is crazy.

Author:  Icecold323 [ Sat Sep 15, 2018 8:24 pm ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

Josh gordon released :eusa_think: :roll: :lol: wonder who will pick him up, and if he will even play for them. Word is after practicing all week, with no issues, he told the team his hamstring hurt and he couldnt play or some shit. They called bullshit and said take your candy ass to the unemployment line

Author:  Austin_3:16 [ Sat Sep 15, 2018 9:11 pm ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

Josh gordon released :eusa_think: :roll: :lol: wonder who will pick him up, and if he will even play for them. Word is after practicing all week, with no issues, he told the team his hamstring hurt and he couldnt play or some shit. They called bullshit and said take your candy ass to the unemployment line


oh WOW.

Author:  Austin_3:16 [ Sat Sep 15, 2018 9:17 pm ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

he hurt his hammy while doing a promo shoot for a clothing line?? wtf?? :hearty-laugh: :hearty-laugh: :hearty-laugh:

Author:  Jermzhi [ Sat Sep 15, 2018 9:23 pm ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

:hearty-laugh: :hearty-laugh: :hearty-laugh: :hearty-laugh:

Author:  Austin_3:16 [ Sat Sep 15, 2018 9:24 pm ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

well im glad the Jets dont have to worry about covering him on Thursday night.

Author:  Jermzhi [ Sat Sep 15, 2018 9:32 pm ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

well im glad the Jets dont have to worry about covering him on Thursday night.


:hearty-laugh: W :hearty-laugh:

Author:  Icecold323 [ Sun Sep 16, 2018 11:48 am ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

Word is, Josh Gordon interested in the 49ers or Cowboys. As a Niner fan I say no thank you lol. Keep this junkie away from my team and with all the good weed we got in the Bay, fuckin humboldt county right there, no just no. That’s probably why he wants to come. Let jerry jones deal with this fool

Author:  5Burowz [ Sun Sep 16, 2018 1:37 pm ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

I think that he just wants to get the fuck out of Ohio.

That's what I really think. And I can't blame him one bit.

Author:  5Burowz [ Sun Sep 16, 2018 1:41 pm ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

Goddamn...K.C. is beating the hell out of the Steelers right now and it's only the 1st quarter.

Author:  Icecold323 [ Sun Sep 16, 2018 2:50 pm ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

Jameis is out of a job :lol:

Author:  Icecold323 [ Sun Sep 16, 2018 2:50 pm ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

The saints lookin like straight PRETENDERS

Author:  Jermzhi [ Sun Sep 16, 2018 2:53 pm ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

The saints lookin like straight PRETENDERS


Kamara talkim shit about how they woulda won the superbowl. The Gods was listenin. They about to fall to Big Brown minus Gordon.

Author:  5Burowz [ Sun Sep 16, 2018 3:02 pm ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

Patrick Mahomes looks fucking great.

Author:  Icecold323 [ Sun Sep 16, 2018 3:22 pm ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

Cam is such a hoe when playing from behind, i think he has the least amount of comeback wins out of any notable QB. He looks defetaed AF right now

Author:  5Burowz [ Sun Sep 16, 2018 3:37 pm ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

Wow...Michael Thomas is great.

Author:  Icecold323 [ Sun Sep 16, 2018 3:38 pm ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

The browns doing Brown shit lol. I think we see Baker pretty soon

Author:  5Burowz [ Sun Sep 16, 2018 3:53 pm ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

The browns doing Brown shit lol. I think we see Baker pretty soon



They aren't losing because of Tyrod. They are where they are because their kicker fucking sucks.

Author:  BuildStrong [ Sun Sep 16, 2018 8:36 pm ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

Mahommes is a fuckin beast. I watched just about that whole game today, that boy's arm is insane just throwing lasers all over the field. I almost did a backflip when he I got him in the 10th round of our draft, he's the truth.

Author:  gruberisgod [ Sun Sep 16, 2018 11:47 pm ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

Holy shit, the Giants O Line is diarrhea. :lol:

Author:  moemoney253 [ Mon Sep 17, 2018 5:03 am ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

Mahomes is the truth man Everyone knows that....That's why Reid Traded that how Smith and why he moved up to draft him in the first place! I already told u fools him, Watson,and Darnold are the truth!!

Those guys are all gonna play in the SUPERBOWL​ at some point in the next decade I truly believe that...All might win the MVP to! I said this before the season started!

Author:  Austin_3:16 [ Mon Sep 17, 2018 8:41 am ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

holy shit. :rofl:

http://www.espn.com/nfl/story/_/id/2470 ... s-chargers

Author:  Austin_3:16 [ Mon Sep 17, 2018 8:56 am ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

Holy shit, the Giants O Line is diarrhea. :lol:


:rofl:

so you take the RB over qb cause you're ready to win now, only it doesnt seem like you're ready to win now. That courtesy of the ny media. what say you??

Author:  5Burowz [ Mon Sep 17, 2018 9:49 am ]
Post subject:  Re: 2018 NFL Season

I just want it to be known...I called Rams-Jags superbowl before the season began.

And I'm sticking with it.

Page 17 of 63 All times are UTC - 5 hours [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/