* Points   
Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Off Topic




Post new topic Reply to topic  [ 2301 posts ]  Go to page Previous  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 93  Next
Author Message
 Post Posted: Sun Jan 09, 2022 12:37 am 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
196,676.95

Posts: 29726
Has thanked: 26 times
Been thanked: 60 times
National Flag: RussiaRussia
my boy just sent me a video of 5 unsuspecting boaters getting killed by a big ass rock that fell from a cliff. wish i didnt see that shit.

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Jan 09, 2022 1:25 am 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
196,676.95

Posts: 29726
Has thanked: 26 times
Been thanked: 60 times
National Flag: RussiaRussia
im sippin this motherfucker nice and slow. and its doing the damn thing. :boxer:

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Jan 09, 2022 4:24 am 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
226,641.50

Bank:
26,272,933.85

Posts: 30924
Has thanked: 38 times
Been thanked: 58 times
National Flag: JamaicaJamaica
my boy just sent me a video of 5 unsuspecting boaters getting killed by a big ass rock that fell from a cliff. wish i didnt see that shit.


I hate seeing ppl die on video, last year Ive seen the most of it and I always hate that shit. I can list one of the most aggressive samples of it, i dont like it, any form.

I dont like seeing people getting killed unless its fake shit on tv man.

_________________


Image

Prophet Phallus


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Jan 09, 2022 5:55 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:02 am
Cash on hand:
55,002.55

Posts: 3795
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times
Your know I'm stressed with this football season when I let my wife talk me into taking her to BJ's during the middle of the day. Fuck it though, soon as I get back home I'm doing a light exercise and I'm on it again.

_________________
Image

How I feel after failing the Anis test


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Jan 09, 2022 6:04 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
196,676.95

Posts: 29726
Has thanked: 26 times
Been thanked: 60 times
National Flag: RussiaRussia
damn bruh. :rofl:

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Jan 09, 2022 6:46 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:02 am
Cash on hand:
55,002.55

Posts: 3795
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times
Fuck it, helps me pace myself or else I would have already been tore the fuck up :rofl:

At this pace I won't engage until around 6:30

And I got the shopping out of the way, so next weekend I can enjoy the playoffs the entire weekend.

_________________
Image

How I feel after failing the Anis test


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Wed Jan 12, 2022 10:08 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
196,676.95

Posts: 29726
Has thanked: 26 times
Been thanked: 60 times
National Flag: RussiaRussia
im drinking tonight cause my stress levels are high. idgaf. if ya see some sexy ass looking Latino stud on the news tomorrow morning, thats me.

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Wed Jan 12, 2022 10:28 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:02 am
Cash on hand:
55,002.55

Posts: 3795
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times
I'm High as fuck watching the Knickerbockers put in that work, we got Porzingis tied up in the back.

_________________
Image

How I feel after failing the Anis test


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Wed Jan 12, 2022 10:53 pm 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
226,641.50

Bank:
26,272,933.85

Posts: 30924
Has thanked: 38 times
Been thanked: 58 times
National Flag: JamaicaJamaica
Im the sober nicka tonight, it's grandmas bday man, she like 82 years strong, gonna be put on the plan to Jamaica next week to go be with grandpops

Tomorrow. We can conduct some dirty thursday consumption.

_________________


Image

Prophet Phallus


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Jan 13, 2022 1:46 am 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
226,641.50

Bank:
26,272,933.85

Posts: 30924
Has thanked: 38 times
Been thanked: 58 times
National Flag: JamaicaJamaica
General question. Do yall lock yall phones from spouses? Do they lock theirs from yall?

_________________


Image

Prophet Phallus


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Jan 13, 2022 1:57 am 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
196,676.95

Posts: 29726
Has thanked: 26 times
Been thanked: 60 times
National Flag: RussiaRussia
today i showed weakness. i got upset. i let it get to me. and i turned to a perceived comfort zone. but i dont drink from a place of stress. i must be better. never again.

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Jan 13, 2022 2:12 am 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
196,676.95

Posts: 29726
Has thanked: 26 times
Been thanked: 60 times
National Flag: RussiaRussia
General question. Do yall lock yall phones from spouses? Do they lock theirs from yall?


not anymore. :hearty-laugh:

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Jan 13, 2022 2:29 am 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
226,641.50

Bank:
26,272,933.85

Posts: 30924
Has thanked: 38 times
Been thanked: 58 times
National Flag: JamaicaJamaica
General question. Do yall lock yall phones from spouses? Do they lock theirs from yall?


not anymore. :hearty-laugh:


:hearty-laugh: :hearty-laugh: :hearty-laugh:

I gotta say, anytime I been at it serious with a broad, it always ends up where they push the convo to keep our phones unlocked, and I never wanted to be the dude who said no because its basically an admission of guilt :hearty-laugh: in fact in any serious relationship when I put the lock back on the phone it was because I had shit to hide :hearty-laugh: , had a whole second phone one time even. :hearty-laugh: But i aint ever been married, i imagine worst case i'd have to tell wife the codes? Whats the standard???

_________________


Image

Prophet Phallus


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Jan 13, 2022 2:45 am 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
196,676.95

Posts: 29726
Has thanked: 26 times
Been thanked: 60 times
National Flag: RussiaRussia
yea man, like you said, its really the only reason to do it. Negus aint dumb. :rofl:

and if your woman is actually cool with that set up of ya locking ya phones from each other, thats probably not good for you. :rofl:

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Jan 13, 2022 12:21 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:02 am
Cash on hand:
55,002.55

Posts: 3795
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times
I absolutely lock my phone and it has nothing to do with dirty shit, it has to do with me potentially losing my phone and somebody picking it up and seeing all the perverted pics I have of me and my wife.
Yea.

_________________
Image

How I feel after failing the Anis test


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Jan 13, 2022 12:36 pm 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
226,641.50

Bank:
26,272,933.85

Posts: 30924
Has thanked: 38 times
Been thanked: 58 times
National Flag: JamaicaJamaica
DaTruth wrote:
I absolutely lock my phone and it has nothing to do with dirty shit, it has to do with me potentially losing my phone and somebody picking it up and seeing all the perverted pics I have of me and my wife.
Yea.


I got too much stripes for you and the Mami to imply anything my G, but does that mean mami got the codes?

_________________


Image

Prophet Phallus


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Jan 13, 2022 12:55 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
196,676.95

Posts: 29726
Has thanked: 26 times
Been thanked: 60 times
National Flag: RussiaRussia
i do make sure to erase my internet/video history. :rofl:

but na we good. nothing to hide. sometimes wife goes out shopping etc and she has low battery. here take my phone, its fully charged and i dont need it right now.

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Jan 13, 2022 1:03 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:02 am
Cash on hand:
55,002.55

Posts: 3795
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times
DaTruth wrote:
I absolutely lock my phone and it has nothing to do with dirty shit, it has to do with me potentially losing my phone and somebody picking it up and seeing all the perverted pics I have of me and my wife.
Yea.


I got too much stripes for you and the Mami to imply anything my G, but does that mean mami got the codes?


Nope, she's never asked for it, but I'd give it to her if she wants. She doesn't lock hers, she has no perverted shit like I do on her phone.
If she ever went into my YouTube history we'd have a talk, nothing crazy though.

_________________
Image

How I feel after failing the Anis test


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Jan 13, 2022 1:04 pm 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
226,641.50

Bank:
26,272,933.85

Posts: 30924
Has thanked: 38 times
Been thanked: 58 times
National Flag: JamaicaJamaica
i do make sure to erase my internet/video history. :rofl:

but na we good. nothing to hide. sometimes wife goes out shopping etc and she has low battery. here take my phone, its fully charged and i dont need it right now.


Ya see thats big vs

"no charge your own phone" "you dont need mind" or some other frantic panicking ass response. Thats how the suspicion starts.

But ya Truth is obviously right yo shit gotta be protected in case u lose it, but wife need the code.

But ya, clean the cache and the history, that aint no cheatin shit you jus dont need the headache from lookin at some harmless ass or some question sexual content when you was waiting on some other shit in life :hearty-laugh:

_________________


Image

Prophet Phallus


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Jan 13, 2022 1:05 pm 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
226,641.50

Bank:
26,272,933.85

Posts: 30924
Has thanked: 38 times
Been thanked: 58 times
National Flag: JamaicaJamaica
DaTruth wrote:
I absolutely lock my phone and it has nothing to do with dirty shit, it has to do with me potentially losing my phone and somebody picking it up and seeing all the perverted pics I have of me and my wife.
Yea.


I got too much stripes for you and the Mami to imply anything my G, but does that mean mami got the codes?


Nope, she's never asked for it, but I'd give it to her if she wants. She doesn't lock hers, she has no perverted shit like I do on her phone.
If she ever went into my YouTube history we'd have a talk, nothing crazy though.


Mami done tailed you to a drug deal man :hearty-laugh: like I said I aint throwin no questions like that around.

But if I can suggest, give her the code or put it somewhere for her to find in case some shit ever happen man. Unless there really aint no benefit to her ever being in it, nah wada mean?

_________________


Image

Prophet Phallus


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Jan 13, 2022 1:07 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:02 am
Cash on hand:
55,002.55

Posts: 3795
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times
DaTruth wrote:
I absolutely lock my phone and it has nothing to do with dirty shit, it has to do with me potentially losing my phone and somebody picking it up and seeing all the perverted pics I have of me and my wife.
Yea.


I got too much stripes for you and the Mami to imply anything my G, but does that mean mami got the codes?


Nope, she's never asked for it, but I'd give it to her if she wants. She doesn't lock hers, she has no perverted shit like I do on her phone.
If she ever went into my YouTube history we'd have a talk, nothing crazy though.


Mami done tailed you to a drug deal man :hearty-laugh: like I said I aint throwin no questions like that around.

But if I can suggest, give her the code or put it somewhere for her to find in case some shit ever happen man.


Only if she asks for it. I'm not in the business of creating unnecessary stress, or self inflicted wounds. I don't have shit to hide, but she got her own phone to fuck around with, she don't need mine. Besides, she's an apple person, I'm Galaxy all day, them two don't mix.

_________________
Image

How I feel after failing the Anis test


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Jan 13, 2022 1:10 pm 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
226,641.50

Bank:
26,272,933.85

Posts: 30924
Has thanked: 38 times
Been thanked: 58 times
National Flag: JamaicaJamaica
DaTruth wrote:
I absolutely lock my phone and it has nothing to do with dirty shit, it has to do with me potentially losing my phone and somebody picking it up and seeing all the perverted pics I have of me and my wife.
Yea.


I got too much stripes for you and the Mami to imply anything my G, but does that mean mami got the codes?


Nope, she's never asked for it, but I'd give it to her if she wants. She doesn't lock hers, she has no perverted shit like I do on her phone.
If she ever went into my YouTube history we'd have a talk, nothing crazy though.


Mami done tailed you to a drug deal man :hearty-laugh: like I said I aint throwin no questions like that around.

But if I can suggest, give her the code or put it somewhere for her to find in case some shit ever happen man.


Only if she asks for it. I'm not in the business of creating unnecessary stress, or self inflicted wounds. I don't have shit to hide, but she got her own phone to fuck around with, she don't need mine. Besides, she's an apple person, I'm Galaxy all day, them two don't mix.


So if something serious happen and say u incapacitated you got everything set up that she dont need to get access to the phone? Kinda silly im askin that given your history, im jus pickin my brothers mind here.

_________________


Image

Prophet Phallus


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Jan 13, 2022 1:13 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
196,676.95

Posts: 29726
Has thanked: 26 times
Been thanked: 60 times
National Flag: RussiaRussia
Jermz trying to speak some crazy shit into existence.

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Jan 13, 2022 1:16 pm 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
226,641.50

Bank:
26,272,933.85

Posts: 30924
Has thanked: 38 times
Been thanked: 58 times
National Flag: JamaicaJamaica
Troof aint no sensitive Nigga man, im just seeing what his mind say lol. And we all sober right now, know we aint on this while we drinkin.

_________________


Image

Prophet Phallus


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Jan 13, 2022 8:48 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:02 am
Cash on hand:
55,002.55

Posts: 3795
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times
She got the pin bro, if I go, that's all she needs lol.

_________________
Image

How I feel after failing the Anis test


Top 
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 2301 posts ]  Go to page Previous  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 93  Next

Board index » Off Topic


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron