* Points   
Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » General Sports Discussion




Post new topic Reply to topic  [ 89 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post Posted: Fri May 13, 2022 8:56 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
202,903.85

Posts: 30252
Has thanked: 26 times
Been thanked: 61 times
National Flag: CanadaCanada
Austinholic_3:16 wrote:
Yankees be fucking Toronto up. :rofl:


NIGGA SHUT UP :x :lol:

It's ok, i get it, you gotta lick your wounds and celebrate something about Oliviera whupped that ass again!


Why you gotta get personal, I'm just talking shit man. :eusa_snooty:

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Fri May 13, 2022 10:17 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
202,903.85

Posts: 30252
Has thanked: 26 times
Been thanked: 61 times
National Flag: CanadaCanada
I've always hesiated to take it there though a part of me has always felt this way for a while. But its gotta be said finally. Aaron Judge is the best player in MLB.

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun May 15, 2022 2:42 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
202,903.85

Posts: 30252
Has thanked: 26 times
Been thanked: 61 times
National Flag: CanadaCanada
Boston is already 11 games out of first place. :lol:

Still plenty early but you never really wanna fall behind double digit games at any point. Especially in a division this competitive.

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Mon May 16, 2022 9:52 am 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
232,253.90

Bank:
26,272,933.85

Posts: 31296
Has thanked: 38 times
Been thanked: 60 times
National Flag: JamaicaJamaica
Boston is already 11 games out of first place. :lol:

Still plenty early but you never really wanna fall behind double digit games at any point. Especially in a division this competitive.


Fuck em, :hearty-laugh:

_________________


Image

Prophet Phallus


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Mon May 16, 2022 10:12 am 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
202,903.85

Posts: 30252
Has thanked: 26 times
Been thanked: 61 times
National Flag: CanadaCanada
Cincinnati threw a no hitter and lost. :hearty-laugh:

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sat May 21, 2022 11:11 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
202,903.85

Posts: 30252
Has thanked: 26 times
Been thanked: 61 times
National Flag: CanadaCanada
Josh Donaldson got the faggot ass White Sox all up in their feelings. :rofl:

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun May 22, 2022 12:02 am 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
202,903.85

Posts: 30252
Has thanked: 26 times
Been thanked: 61 times
National Flag: CanadaCanada
A "Yankees suck" chant broke out at Coors Field courtesy of Mets fans. Mets lost the game 11-3. :hearty-laugh:

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Mon May 23, 2022 9:24 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
202,903.85

Posts: 30252
Has thanked: 26 times
Been thanked: 61 times
National Flag: CanadaCanada
https://www.espn.com/mlb/story/_/id/339 ... m-anderson

Weak ass shit by MLB but not surprising. Fake ass race baiting bs.

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Tue May 24, 2022 7:51 pm 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
232,253.90

Bank:
26,272,933.85

Posts: 31296
Has thanked: 38 times
Been thanked: 60 times
National Flag: JamaicaJamaica
So let me understand something. This anderson guy in an interview in the past likened and compares himself to this eras Jackie Robinson or some shit.

Then Donaldson pokes at him calling him Jackie. Gets called a racist for it. Then gets suspended???

Maaaan. White man still got the most advantages out there in the world....but gah damn, they on they ass on some bullshit here :lol:

_________________


Image

Prophet Phallus


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Tue May 24, 2022 7:56 pm 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
232,253.90

Bank:
26,272,933.85

Posts: 31296
Has thanked: 38 times
Been thanked: 60 times
National Flag: JamaicaJamaica
Like Honestly. If I said I was this eras MLK...and then some white dude says to me at work "ayo MLK" at work....what part of that is racist or tasteless or disrespectful? Can someone explain this to me? I mean you can always get mad at a muthafucka and cuss him out for whatever reason you please, so I aint saying Anderson cant tell dude to shut his ass up or whatever. But where does the racism charge and the suspension come in? How and why?

_________________


Image

Prophet Phallus


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Tue May 24, 2022 8:24 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
202,903.85

Posts: 30252
Has thanked: 26 times
Been thanked: 61 times
National Flag: CanadaCanada
Yea man. Like I implied in the other thread, when it comes to racial issues of any kind, motherfuckers now-a-days just gotta bow down no matter what. Donaldson been poking him with that ever since 2019. Tim Anderson all of a sudden gets butt hurt year 3 into it because Donaldson tagged him to hard or whatever a couple weeks ago down in Chicago. Plus Donaldson singled out a Chicago pitcher last year when he was diming out a whole bunch of pitchers on that sticky stuff, including now teammate Gerrit Cole. :lol: .....Chicago just got it in for Donaldson. That's all it is.

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Tue May 24, 2022 8:26 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
202,903.85

Posts: 30252
Has thanked: 26 times
Been thanked: 61 times
National Flag: CanadaCanada
The most disrespectful thing in this whole situation was Anderson comparing himself to Jackie Robinson.

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Tue May 24, 2022 8:29 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
202,903.85

Posts: 30252
Has thanked: 26 times
Been thanked: 61 times
National Flag: CanadaCanada
Then you see cocksuckers on social media on some " oh man this is bad, real bad. Blatant racism. Mlb has a problem. How will they handle this catastrophe??" :hearty-laugh:


This fucking world man. :rofl:

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Tue May 24, 2022 8:57 pm 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
232,253.90

Bank:
26,272,933.85

Posts: 31296
Has thanked: 38 times
Been thanked: 60 times
National Flag: JamaicaJamaica
The most disrespectful thing in this whole situation was Anderson comparing himself to Jackie Robinson.


Bro, very fucking disrespectful!! :hearty-laugh:

_________________


Image

Prophet Phallus


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sat May 28, 2022 1:39 am 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
202,903.85

Posts: 30252
Has thanked: 26 times
Been thanked: 61 times
National Flag: CanadaCanada
"We're not the land of the free nor the home of the brave right now."


I love Gabe Kapler for that one. He also said fuck that bitch ass anthem cause it's nothing but lies. :thumbup:

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sat May 28, 2022 11:07 am 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:02 am
Cash on hand:
57,566.95

Posts: 3943
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times
Benn giving all the Yankee fans mad shit over the Anderson shit, racist motherfuckers.

But yea, I use anything and everything to wage war and that shit was all bullshit, I agree with the first thing that came to my mind when I heard of Andersons prior comment " I feel like Jackie Robinson because i fee like I need to change the game"
Change the game how nigga, Jackie? Get the fuck outta of my face with that shit man... Corny as fucking shit.

I do know that some people say subtle shit and are tactful in spewing out shit in disguise of their real feelings, and say shit that can only be interpreted as being harmless, but people see through it. Is Donaldson that guy, and maybe Anderson sees through it and knows what it is? Why not, possible.

Still bullshit but we are at war in NY 24/7 so for now the yankees are racist :smile81: :smile81:

:cool: :lol: :lol:

Black life's matter motherfuckers :lol:

No lie though, them dudes is in fire :lol:

_________________
Image

How I feel after failing the Anis test


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sat May 28, 2022 11:39 am 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
202,903.85

Posts: 30252
Has thanked: 26 times
Been thanked: 61 times
National Flag: CanadaCanada
https://baseballsavant.mlb.com/leaderbo ... ortDir=asc

https://mobile.twitter.com/HoodieGleybe ... gr%5Etweet


This is pretty incredible in explaining the Yankees this season. Stanton and Judge are 1 and 2 in average exit velocity. Basically they hit the ball harder than everyone. And on the other side they have 3 pitchers in the top 5 of hard hit rate %. Basically, they're not giving up hard contact. Hit the ball hard and don't let the other guys hit it hard.

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Mon May 30, 2022 9:24 am 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:02 am
Cash on hand:
57,566.95

Posts: 3943
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times
My wife surprised me and took me to the game last night, that shit was epic. She was apologizing to Philly fans on behalf of the NY Mets fan treatment :lol: I was like chill this is all expected they know what it is :lol:
I seen a few Philly fans bow down from neardkwns, caught a full exchange on video :lol: :lol:

I'm getting old man :lol: the whole time I was like man this is fun but i can't get involved in this extra shit, but it was so enticing. :lol:

_________________
Image

How I feel after failing the Anis test


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Tue May 31, 2022 7:55 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:02 am
Cash on hand:
57,566.95

Posts: 3943
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times
Forgot to mention, the Diaz entrance song with the trumpets is one of the greatest things I've ever witnessed.
Jesus. Those trumpets.

_________________
Image

How I feel after failing the Anis test


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Jun 23, 2022 10:15 am 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
202,903.85

Posts: 30252
Has thanked: 26 times
Been thanked: 61 times
National Flag: CanadaCanada
Nobody treats lil brother like that and gets away with it. I got your back Troof, don't even sweat that. Just go back to beating up those NL cupcakes.


:hearty-laugh:

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Jun 23, 2022 9:04 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:02 am
Cash on hand:
57,566.95

Posts: 3943
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times
Thanks but no thanks. Houston caught us at a good time, we get them again and will fuck them up.

_________________
Image

How I feel after failing the Anis test


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Jun 23, 2022 10:37 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
202,903.85

Posts: 30252
Has thanked: 26 times
Been thanked: 61 times
National Flag: CanadaCanada
Amazing 9th inning comeback by the Yankees. :hammer:

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Jun 23, 2022 10:49 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
202,903.85

Posts: 30252
Has thanked: 26 times
Been thanked: 61 times
National Flag: CanadaCanada
Thanks but no thanks. Houston caught us at a good time, we get them again and will fuck them up.


the regular season?? :lol:

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Fri Jun 24, 2022 8:43 am 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:02 am
Cash on hand:
57,566.95

Posts: 3943
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times
Thanks but no thanks. Houston caught us at a good time, we get them again and will fuck them up.


the regular season?? :lol:


Challenge accepted and now one of us must die.

_________________
Image

How I feel after failing the Anis test


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Fri Jun 24, 2022 9:44 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
202,903.85

Posts: 30252
Has thanked: 26 times
Been thanked: 61 times
National Flag: CanadaCanada
I cannot and will not kill my own lil brother. But this belt isn't just for keeping my pants up. Watch ya mouf.

_________________
I hope all of you keel over dead


Top 
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 89 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

Board index » General Sports Discussion


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to: